Căutaţi ceva?

miercuri, 7 decembrie 2011

Selena Gomez, uimita de succesul din ultimul an

Selena Gomez, uimita de succesul din ultimul anSelena Gomez s-a declarat uimita de succesul de care s-a bucurat in ultimul an si a recunoscut ca se simte "smerita" in fata acestuia.
Artista in varsta de 19 ani a lansat, in 2011, o serie de single-uri care au devenit rapid hituri si a sustinut o multime de concerte in cadrul turneului We Own the Night. De asemenea, a jucat in filmul "Monte Carlo" si a fost gazda MTV European Music Awards. Tragand linie, Selenei nu ii vine sa creada cat de multe a realizat in decursul acestui an.
"Muzica mea, in mod cert m-a surprins. Am fost foarte incantata sa calatoresc si sa am parte de primul turneu in care eu am fost cap de afis", a declarat Selena Gomez pentru MTV News.
"Am fost foarte bucuroasa sa imi intalnesc fanii si sa vad locuri diferite. Ca sa fiu sincera, nu m-am asteptat ca turneul sa se bucure un asemenea succes. Am ajuns si in Canada si a fost incredibil, iar asta m-a facut sa fiu smerita", a mai adaugat Selena Gomez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu