Căutaţi ceva?

luni, 19 septembrie 2011

Justin Bieber aruncă bomba: «Vreau să fiu un tată tânăr»


Cântăreţul are doar 17 ani, dar deja se gândeşte la întemeierea unei familii.
«Când o să am 25 sau 26 de ani ani vreau să fiu căsătorit sau pe punctul de a face asta. Îmi doresc să fiu un tată tânăr», a mărturisit puştiul celor de la Women's Wear Daily, informează usmagazine.com.
Copilăria lui nu a fost una privilegiată. Mama lui, Patti Mallette, l-a născut când era doar o adolescentă şi l-a crescut singură.
Justin Bieber«Nu am avut multe. A fost destul de greu pentru mine. Mergeam la fast-food mereu. Mereu mă gândeam că dacă am să ajung celebru, voi ajuta pe cei mai puţin norocoşi», a explicat Justin.
El a mai ţinut să precizeze că nu caută să se însoare acum, ci la 25 de ani.
Întrebat dacă iubita lui, Selena Gomez, va fi şi viitoare lui soţie, Bieber a zis: «Este minunată şi este prietena mea acum».

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu