Căutaţi ceva?

duminică, 28 august 2011

Selena Gomez vrea sa lanseze propria colectie vestimentara! Este fascinata de Sarah Jessica Parker!

Fosta iubita a lui Justin Bieber, idolul adolescentelor de pretutindeni, vrea sa intre in industria modei realizand o colectie de articole vestimentare.

Selena Gomez a declarat ca este fascinata de stilul lui Sarah Jessica Parker, dar nu stie daca ar avea succes in cazul in care ar aborda acelasi look.
"Imi place atat mult stilul ei de pe covorul rosu, dar si ceea ce alege sa poarte in viata de zi cu zi. Mi-ar placea sa lansez si eu o colectie de haine, cel mai probabil promovata in magazinele K-Mart, la inceput. Dar intr-o buna zi, mi-ar placea sa am o linie vestimentara de mare clasa! Ar fi foarte frumos", a marturisit Selena. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu