Căutaţi ceva?

luni, 22 august 2011

Selena Gomez: Datorita lui Taylor Swift nu mi-am pierdut increderea in dragoste

Selena Gomez a marturisit recent ca prietena ei Taylor Swift o ajuta mereu atunci cand are probleme si este mereu alaturi de ea. Cele doua vedete sunt foarte apropiate si Selena, care este iubita lui Justin Bieber, este convinsa ca orice s-ar intampla poate apela la prietena ei.
Selena Gomez: Datorita lui Taylor Swift nu mi-am pierdut increderea in dragoste
"Orice problema pe care o am poate fi rezolvata de Taylor Swift. Ceea ce ador la ea este faptul ca ea crede in dragoste, in Fat Frumos, in sufletete pereche. Datorita ei nu mi-am pierdut nici eu increderea in astfel de lucruri", a declarat Selena.

De asemenea, Gomez a mai spus ca si ea a incercat sa o ajuta pe Taylor in momentele ei dificile si a dezvaluit ca a fost langa frumoasa blonda de 21 de ani cand s-a despartit de Joe Jonas, in 2008.

"Cand Taylor a trecut printr-o perioada grea, dupa separarea de Joe Jonas, ne faceam una alteia playlist-uri. Ii trimiteam niste melodii de incurajare si ea facea la fel. Erau melodii precum «Since U Been Gone», a lui Kelly Clarkson sau «Hot N Cold» a lui Katy Perry", a mai spus Selena.

Gomez este, de asemenea, prietena cu alte vedete apropiate ca varsta precum Demi Lovato, sau Miley Cyrus, si desi sunt rivale in clasamentele de muzica pop, Selena spune ca nu a fost niciodata invidioasa pe succesul lor.
"Nu e normal sa fiu geloasa. Sunt in competitie doar cu mine insami", a mai spus Gomez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu